BF aku lagi penting drpd KAWAN !

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Yes, MY BOY/GIRLFRIEND IS MORE IMPORTANT THAN MY FRIENDS.
Please, I'M NOT THAT TYPE THANK YOU XOXO.

For me, both are acceptable! #ayat conclusion report. Dua-dua ada kepentingan tersendiri. So kenalah pandai-pandai nak bahagikan masa. Yes I knew it that your boy/girlfriends might be your hubby/wife but.. perhaps! Kalau ada jodohkan? Siapalah kita nak tentukan jodoh kita siapa sebab semua ni kerja Allah. Lets Allah di His job.

Ini tidak, punyalah bagai nak rak kita sayang bf/gf sampai lupa kawan bagai tapi last-last putus! Dah kesian.. Dahlah kena tinggal dek bf/gf, kawan pula dah lari makan hati. In the end, kita tinggal keseorangan. Maka akan wujudlah update status FB - I'm alone, saya kesepian. #Sesiapa terasa, ampun-ampun.

Bercinta, bercinta juga tapi ingatlah juga orang sekeliling. Memang iya kalau dah start kita nak merasa cinta-cinta bagai ni kita rasa macam kena angkat. Angau melampau. Peduli apa orang nak kata, rasa macam dunia ni kau pegang. Its the same to me. But we need to think. Think twice even more. What will happen next. Kan? Janganlah bila senang segalanya untuk buah hati pengarang jantung intan payung (ayah ko!) tapi bila susah baru nak cari kawan. Not fair lah..

Hidup kita bukan semata-mata untuk bf/gf kita. Sebelum bf/gf kita wujud siapa selalu ada dengan kita? Kawan. Siapa selalu ajak kita makan masa kita lapar? Kawan. Siapa teman kita study? Kawan. Siapa selalu share something dengan kita? Kawan. Yes memang sikit je pun apa yang kawan tu buat, tapi sebab kawanlah kau jadi orang. Aku jadi orang. Bf/gf kita takkan bentuk kita jadi orang. Sebab dia akan ubah kita daripada jadi kita kepada seseorang.

Pesanan untuk diri sendiri, jangan lupa kawan. Sebab dari kawan juga kita kenal bf/gf kita cuma upgrade title je. Hewhewhew. Okay saya sayang bf saya, A

1 comment:

naddymohd